{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قصد توهین ندارم🙂👌🏻

قصد توهین ندارم🙂👌🏻
دیدگاه ها (۸)

🙂🙂

🙂🙂

آخ آخ 🥺🥺😫🙄🙄🙄🙄🥲🥲🥲🥲🥲🙂

هر کی جرعت داره شب امتحان اینو امتحان کنه😁😁

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

کمی صبر🤌🏻🔥(قصد توهین به بارسایی ها ندارم)

آخ قشنگ منم کایساگی فقط منم دوست ندارم💔(قصد توهین به شیپ شون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط