عجب معماری هستیم
عجب معماری هستیم
بعد از ویران کردن هم میگوئیم : ما برای هم ساخته نشده ایم !!!
بعد از ویران کردن هم میگوئیم : ما برای هم ساخته نشده ایم !!!
- ۷۰۹
- ۰۲ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط