{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما نسل عاشقی از راه دوریم ؛ 

ما نسل عاشقی از راه دوریم ؛ 
احساسات را سپرده ایم به صفحه هایِ چندین و چند اینچی که هر از چندی برای تمدیدشان جشن می گیریم ! 
ما از راه دور عاشق می شویم ؛ 
از راه دور زندگی می کنیم ؛ 
از راه دور پیر می شویم ، 
و از راه دور قلب هامان طوری شکسته می شود که هیچ دوایی برای درمانش نیست ؛ 
نسلِ سوخته و خاکستر شده مزاح است ؛ 
ما نسل "حماقت" از راه دوریم !آرتین پویا
دیدگاه ها (۵)

...

لعنت با عشقای امروزی...

-دلم میخاد تو دریا بمیرم... +چرا؟-دوس ندارم خاک بشم مثل آرزو...

رایم کمی چاشنی بیاوریدهفت ادویه/ آویشن/پونه ی کوهیبی طعم و خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط