چرا همه میگن چون میگذرد غمی نیست چرا هیچ کس نمیگه تا میگذ
چرا همه میگن چون میگذرد غمی نیست چرا هیچ کس نمیگه تا میگذرد درد کمی نیست
- ۷.۰k
- ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط