{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امان از دست این‌ کودک درون......!!

امان از دست این‌ کودک درون......!!
چه کارا که ‌نمیکنه...........!!!!
اوووفففف😜 😄
دیدگاه ها (۱۱)

در جواب اینکه می پرسی:«هنوز» تنهایی یا نه؟؟باید بگویم:خسته ت...

خستگی را آغوش «تو» در میکندوقتی نیستی...........عجالتا چای م...

سلطان جنگل هم که باشی بازم دلت بغل می خواداوووووفففف😄 🙈

جمعه............شبیه من استهمیشه در انتظار........!!

نه نه بچه ی من از این کارا نمیکنه😏بچش🎀

امان از دست این شوخیا که باعث مرگ حادثه ای و اتفاقی میشن🌚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط