{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

<(‾︶‾)>

<(‾︶‾)>
دیدگاه ها (۱)

من و عشقولیام!یهویی

کیک تولد داداشم!!!! خانومش واسش گرفته بود! همونی که پریروز ت...

خخخخخ

∩__∩

🤍🖇تنها چیزی که منو به این زندگیوصل می‌کنه، دوست داشتنِ توئه.

طُ همون نیمه ی گم شدمی🫀💌🫂

شرایط بهونست. اونی که بخوادت میمونه👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط