{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش

ای کاش
به افطارِ نگاهت
برسانی دلِ ما را ...
دیدگاه ها (۱)

ای یار کجایی کهدر آغوش نه‌ای ؟#سعدی

🌸 خدای ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻨﺠﺎﺳﺖ !!!ﮐﻨﺎﺭ ﺗﻤﺎﻡ ............ﺩﻟﻮﺍﭘﺴﯽ ﻫﺎﯾﻢ ......

کاش تقویم روزگار پنج شنبه ای نداشت...کاش روزگار داغ بی مادری...

تاوان سنگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط