{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امین

امین
دیدگاه ها (۵)

هر کدومتون تو پستتون بهم عیدی بدین .... من عیدی موخوام...

اینم از حروف کره ای یه کم سعی کنید به دانشتون اضافه کنید

واسه کیم نانا جونم ....

منم دعا کنید لطفا

امین

بگو امین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط