تویی که داری این پُست رو میخونی ...
تویی که داری این پُست رو میخونی ...
آره با خودِتَم !!! . .
از خُدا میخوام ......به همه آرزوهای خوب و قشنگِت بِرسی
تو زندگیتم َهمیشه لَبخند بزنی...
@Logo1city ✔ ️
آره با خودِتَم !!! . .
از خُدا میخوام ......به همه آرزوهای خوب و قشنگِت بِرسی
تو زندگیتم َهمیشه لَبخند بزنی...
@Logo1city ✔ ️
- ۵۵۹
- ۲۱ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط