{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

های گاییز میدونین چیه اصن اشتباه کردم پیج زدم به خاطر این

های گاییز میدونین چیه اصن اشتباه کردم پیج زدم به خاطر اینکه هر ساعت هر دقیقه هر ساعت هیت میدن تو دایرکت یا در مورد شکل و قیافه میگین بسه دیگه هیچکی یاد نگرفته نظر نده بعد میگین از ویس نرو، چطور نرم ها یکی بهم جواب بده دیگه واقعا خسته شدم اونایی که اسم خودشونو ارمی گذاشتن بی تی اس به شما یاد داد در مورد قیافه هر کسی نظر بدی بگی این زشته اون خوشگله نه خیر اگه اینجوری بوده پس تو ارمی فیک هستی چون بی تی اس یاد داد کسی رو از ظاهرش قضاوت نکنیم و کسی رو به خاطر شکل و قیافش مسخره نکینم واقعا که نا امیدم کردین بای
دیدگاه ها (۲۶)

واییی نامجون نه نه نهجیغغغغغغغغغ 🥀🥲😭🥺🥺🥺🥺🥺

حق گفت کاش می همه به این درک برسن 👌👌👌👌

خب بچها میخوام خودمو معرفی کنم . اول از بایسم توی هر گروه ب...

پارت ۱۲۸کیان : تو تنها کسی نیستی که مسخره ات یا اذیتت میکنن....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط