هه
هه
خخخ
خودم به خودم پیام میدم
تنهایی داره میره رو مُخَم
کیا به خودشون پیام میدن؟
خخخ
خودم به خودم پیام میدم
تنهایی داره میره رو مُخَم
کیا به خودشون پیام میدن؟
- ۱.۰k
- ۳۰ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط