{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقدیم به دوستانی که ازدستم ناراحت هستند

تقدیم به دوستانی که ازدستم ناراحت هستند
دیدگاه ها (۱)

خدایاشکرکه یک روزدیگرراباخیروخوشی پشت سرگذاشتم

وای امروزخیلی دانشگاه خوش گذشت

من25شماکدوم؟

رهبرعزیز

دلم برات تنگ شده ولی......هیچ کاری ازدستم برنمیاد...

دوستانی که لایک نمیکنن مراقب باشن😃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط