{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخواهمت...

میخواهمت...

حتی بیشتر از نفس کشیدن
دیدگاه ها (۱)

تو که میخندیقلبم آروم میگیرهناراحت میشی بارون میگیرهدنیام آر...

دوشنبه...!!!روز قشنگی است ، چون تو اول صبحپیام دادی و گفتی ...

برای دنیا شاید یک نفر باشیاما برای منتمام دنیایی

تن منپیش تو فهمیدبغل یعنی چه

نفس کشیدن زیباست:) جسارت ها تمام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط