طی جنگ جهانی دوم باغ وحش لندن همه ی حیوانات سمی اش را کُش
طی جنگ جهانی دوم باغ وحش لندن همه ی حیوانات سمی اش را کُشت تا در صورت بمباران و فرار حیوانات، فاجعه ی بزرگتری رخ ندهد!
- ۱.۲k
- ۰۵ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط