اَللّهُمَّ اِنّی اَصْبَحْتُ فی ذِمَّتِکَ وَ جِوارِکَ اَلل
اَللّهُمَّ اِنّی اَصْبَحْتُ فی ذِمَّتِکَ وَ جِوارِکَ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْتَوْدِعُکَ دینی وَ نَفْسی وَ دُنْیایَ وَ آخِرَتی وَ اَهْلی وَ مالی وَ اَعُوذُبِکَ یا عَظیمُ مِنْ شَرِّ خَلْقِکَ جَمیعاً وَ اَعُوذُبِکَ مِنْ شَرِّ ما یُبْلِسُ بِهِ اِبْلیسُ وَ جُنُودُه
ُ
خدایا صبح کردم در حفظ و پناه تو،
خدایا به تو میسپارم دین و خود و دنیا و آخرت و خاندان و داراییام را،
و به تو پناه میآورم ای بزرگ،
از شرّ همه آفریدگانت،
و به تو پناه میآورم از شرّ آنچه که ابلیس و لشگریانش به وسیله آن باعث ناامیدی از رحمت خدا میگردند.
ُ
خدایا صبح کردم در حفظ و پناه تو،
خدایا به تو میسپارم دین و خود و دنیا و آخرت و خاندان و داراییام را،
و به تو پناه میآورم ای بزرگ،
از شرّ همه آفریدگانت،
و به تو پناه میآورم از شرّ آنچه که ابلیس و لشگریانش به وسیله آن باعث ناامیدی از رحمت خدا میگردند.
- ۱.۳k
- ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط