{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پراید =فرغون؟!!!!!

پراید =فرغون؟!!!!!
این عکس خودم دیروز تو یکی از خیابونهای شهر گرفتم....
دیدگاه ها (۳)

آدم برفی معتاد.........

!!!!!!!!!

؟؟؟

***

عکس خودمه دیروز رفته بودم باغ از تو استخر باغ گرفتم براتون

خاک تو سرمون پراید شده یک میلیارد 🙂🔪الان دیگه پولدارا پراید ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط