{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نصف گوشیم شده اسکرین شات😐😑😂😂😂

نصف گوشیم شده اسکرین شات😐😑😂😂😂
دیدگاه ها (۵)

دقیقا😐

نگاهش😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

دقیقا😂😂😂😂

دقیقا😍😂

اینا هیچ وقت اسکرین شات نمی گیرن...

اسکرین شات بگیرید ببیند چی براتون میاد 🌹 #امام_رئوف

گرفتن اسکرین شات در ویندوزلینک:https://aparat.com/v/hlb6718

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط