{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‎نمیترسم از اینکه این دنیارو تنها قدم بزنم 🚶

‎نمیترسم از اینکه این دنیارو تنها قدم بزنم 🚶
دیدگاه ها (۳)

#آشــوبمــــ#آرامــشمــــــــ#تویــــــے

😍 😻 😻 💑 💑 💋 💋 💋 💋 💍 سوگند به نامت که تُ آرام منی ..!

تنها کسی که تا ابد پیشت میمونه خودتی..دستاتو باز کن و محکم ب...

باید بِت بدن 💙 ✨ مِدال لاشی گَری💫 💦 تُ عاشِغ نمیشی =|😹 فقط ب...

‏یه شب میرم قدم بزنم و دیگه برنمیگردم..!🖤 ִֶָ ️

اتفاق افتاده‌ که یه لحظه دنیارو این شکلی ببینید؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط