{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#آیاتو رو با آزوسا ندیده بودیم که دیدیم

#آیاتو رو با آزوسا ندیده بودیم که دیدیم
دیدگاه ها (۱)

برای آجی یویی

بالاخره پاره شده خداروشکر

و اون یکی نی سان ما دیوانه میشود

یا خدا#توکا

امشب با ممد ( رفیقم ) رو موتور بودیم شلیک موشک رو دیدیم تا ح...

شک دارم تاحالا نماز خوندن منافقین دیده باشید،پیش نماز کت شلو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط