{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من از دست ایشون آخرش مرض قند میگیرممممممممم

بچه ها من از دست ایشون آخرش مرض قند میگیرممممممممم
خودااااا تیتیتیمیمیمیگیسکسنسنیت
اصکی به شدت برای این پست ممنوع
دیدگاه ها (۰)

ای خدا ریختشووووووووووووووووووسمسنیتتیایتطنطنطتطنطمسمسنیتبتب...

از امشبفک کنم بازم سعید نی میخوان تا دو بمونن😂

چه بگویم:)

پروف عوض شدبه من میگن پروفعلی😂🤣اصکی آزاد

بچه ها اصکی فقط برای کسانی ممنوع نیست که منو دنبال میکنن ولی...

متنش رو خودم‌ نوشتمممم حیحییاصکی از این پست ممنوع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط