{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه حسی هست😋

یه حسی هست😋
تو مردا بهش میگن غیرت🤗
تو خانوما بهش میگن حسادت😤 😢
ولی من اسمشو میزارم عشق💕 💓 💕 ✌
چون تا عاشق نباشی😊
نه غیرتی میشی😤 نه حسود☹ ☺
دیدگاه ها (۱)

یادش بخیر قدیما ﻣﺎ ﻓﻘﯿﺮ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﯿﻢ ﺗﻮﭖ ﭘﻼﺳﺘﯿﮑﯽ ﺩﻭﻻﯾﻪ ﮐﻨﯿ...

💕 خـدا ۲جا به بندگانش می‌خندد💕 زمانیکه همه دست به دست هم مید...

ابلیس

خون و عسل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط