{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*اینارو باید دیروز میزاشتم ولی خب نشد...*

*اینارو باید دیروز میزاشتم ولی خب نشد...*

باز یه اتفاقی افتاد و این رسانه‌های کوفتی خودشونو انداختن وسط!!
خواهشا شما آرمی‌ها بیشتر از این راجب قضیه پست جونگکوک نظر و ایده ندین سوژه نشیم دست رسانه‌ها....همون قضیه اسکوتر یونگی که در اونقدر بزرگش کردن واس هفت جد و ابادمون بس بود!

تنها و تنها واس روشن کردن بعضیا پست جونگکوک و بیانیه هایب رو میذارم!
دیدگاه ها (۰)

*!!دو تا پست تو پیج اینستای بم آپ شده اون هم با دو کپشن؛"آرت...

*اینم از بیانیه‌ی هایب راجب پست جونگکوک! "ما تایید میکنیم که...

وای این اجراشش😭🛐🛐🛐میتونم واسش رگ بزنم😭🛐

اهنگ جدیدش😭😭🛐🛐🛐🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط