{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیوار برلین😻

دیوار برلین😻
وااای خدا چقد خوبه این مارک 😍 😻
دیدگاه ها (۱۱)

لئو و سام در تمرینات دیروز #بارسا 😻 😜 😌 😋 😍

بارسایی ها تبرییییییکککک برررردددییییم😍 😻 ❤ 💙 💪 ✌

جمله کدوم؟😐

لئو :(

چقد خوبه این لحظه😢❤️

وای خدا این زوج مقدسه چقد به هم میان

تنها معلمی که شیمی باهاش یاد میگیرم 🤌🏼لامصب چقد خوبه این آدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط