خسته نباشی" هایت را دوست دارم. چه لب دوزِ لب سوز باشند،قن
خسته نباشی" هایت را دوست دارم. چه لب دوزِ لب سوز باشند،قند نیاور. لبخند تو کافی است..
- ۱.۲k
- ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط