یه دیالوگ خوندم و با همه وجود حسش کردم که یکی میگفت:
یه دیالوگ خوندم و با همه وجود حسش کردم که یکی میگفت:
«میلیاردها آدم توی این دنیا هست که همهشون میتونن بی تو زندگی کنن...
چرا من نمیتونم؟
من نمیتونم بی تو زندگی کنم...
کاری که از یه بچهی پنج ساله هم برمیاد!»シ︎
«میلیاردها آدم توی این دنیا هست که همهشون میتونن بی تو زندگی کنن...
چرا من نمیتونم؟
من نمیتونم بی تو زندگی کنم...
کاری که از یه بچهی پنج ساله هم برمیاد!»シ︎
- ۳۹۲
- ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط