{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناموسا هر چهل روز یبار ازم خبر بگیرین اگه مرده بودم چهلمم

ناموسا هر چهل روز یبار ازم خبر بگیرین اگه مرده بودم چهلمم برسین:>
دیدگاه ها (۷)

سوژه امروزم جور شد😀 در این حد آدم بدبختی ام😀

اگه تونستی چند روز ازم بی خبر باشی...🙂‍↔️😌🙂🫠لايک و فالو یادت...

فقط چند ساعت رفتم ریاضی بخونمممم😂ناموسا اگه ریاضی انقدر فاید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط