{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامممممم عشقای اسا چطورید تسلیت میگم دوران امتحانارو بهت

سلامممممم عشقای اسا چطورید تسلیت میگم دوران امتحانارو بهتون ولی میدونم از پسش برمیایید فایتینگ من مسدود شده بود صفحم خودمم حدس میزدم مسدود شم و خب اره چون خیلس گزارش شدم توسط فالوو را م سر چیزای الکی خلاصه دست پر برگشتم اما امتحانا نمیزاره 😭💔
نیاز به حمایتای قشنگتون بیشتر از قبل دارم و اپدیتارم میزارم خلاصه که خیلی دلم تنگ شده بود واستون و دیدم که چقد مهربون به جمعمون اضافه شده همین 🫶🏻🧸
دیدگاه ها (۱)

کمپانی میخوام ایپاپ یا استر پاپ باشه فرقی نداره مال ویسگون ب...

بایستون توی بیبی مانستر کیه

بلوییی ها اپدیتایی که میزارم عکس باشه یا ویدیو؟ کدومو ترجیح ...

اخی کاپل سرعت و عشق من براشون غش اصکی ممنوع حمایتتت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط