{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ اقتدارت اذیتت نمیکنه؟

+ اقتدارت اذیتت نمیکنه؟
- نه
+ ولی خیلیا رو گاییده.
دیدگاه ها (۱)

بابا این کیه؟سرمربیمونپس اون مو بلونده که بلبلی میزنه کیه؟او...

جوری که استقلالیا تو دربی ظاهر شدن😏 😂

واسه همه بتخممات مرسی😐 😂

به تخم چپ پسر بیرانوند که مدل موهاش عوض شده😐

اگه اذیتت میکنم فقط برو❗️رفتنت اصلا ناراحتم نمیکنه

حوصلم رو سگ گاییده بخاطر همین چرت و پرت میزارم😍💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط