{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثل هرشب مانده ام در حسرت یک شب بخیر...

مثل هرشب مانده ام در حسرت یک شب بخیر...

گاهی آدم بی قرار چیزهای ساده است...

#شب_خوش
دیدگاه ها (۰)

نـﺰﺩﯾﮏﺗﺮﯾﻦ آدمﺑﻪ تـــــــــﻮ...ﺍﻭﻥ ﮐﺴـے ﺍﺳﺖ ﮐﻪﺍﺯ ﺩﻭﺭﺗﺮﯾﻦﻓــﺎ...

نـسـل ِ مـن بـوی دود گـرفـتـــــیـا سـیــگـــاری شُـــدیـا س...

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط