{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچی واسه گفتن ندارم فقط میتونم بگم

هیچی واسه گفتن ندارم فقط میتونم بگم
حوصلم سر رفته
دیدگاه ها (۲)

اینو دیگه راست میگه!

۲هفته پیش رفتیم مشهد باغ وحشسگ ایرانیع

چه طوره؟

بد عکس گرفتم ولی بگین قشنگه یا نه؟

هیچی...فقط میتونم بگم کمک_

..........

هیچی ندارم بگم فقط من زندما نمردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط