{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که چشمم آب نمی‌خوره.. مذاکره یعنی تله

من که چشمم آب نمی‌خوره.. مذاکره یعنی تله
دیدگاه ها (۰)

ما این تغییر معادلات را مدیون حماس هستیم❤️

حضرات اصلاحات و غرب‌گدایان و بی‌ناموسان و... بفرمایید با تص...

بهم نمی خوره ولی آرمیم

آیا اسرائیلی ها به دنبال تله مذاکره برای ایران بودند تا تواف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط