ندیدنت سخت است
ندیدنت سخت است
اما
همین که میدانم...
هستی
و حالت خوب است...
"دنیایم زیباست "
اما
همین که میدانم...
هستی
و حالت خوب است...
"دنیایم زیباست "
- ۲.۸k
- ۰۵ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط