{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ندیدنت سخت است

ندیدنت سخت است
اما
همین که میدانم...
هستی
و حالت خوب است...
"دنیایم زیباست "
دیدگاه ها (۳)

💙 💙 💙 💙

خوشتیپپ😍 😍

😅 😅

شادی گلش😍 😍

آخودا بانو تو هر حالت زیباست

بانو در همه حالت زیباست🛐🎀

خوب میدانم چرا حالا به یادم نیستی ...#حال_نامعلوم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط