{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه سلفی متفاوت....

یه سلفی متفاوت....
دیدگاه ها (۸)

کاش دلها آنقدر پاک بود که برای اثبات دوست داشتن نیاز به قسم ...

واقعا....

حواسمون به عزیزامون باشه... روزی نرسه که افسوس بخوریم

هوای امروز خوزستان (دزفول) ... اخه ما چه گناهی کردیم

اقامتگاه بومگردی آلونک

من واقن مسعودم

اتحاد سطلی هارو خیلی دوست دارم+مثلا تو تجمعات شون هرکدوم یه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط