خببب
خببب
من باید یه چیزی رو اطراف کنم
این پیجه منه
نصف ملت ایسگاه شدننن
عذاب وجدان گرفتم به من ددی میگفتند
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
من باید یه چیزی رو اطراف کنم
این پیجه منه
نصف ملت ایسگاه شدننن
عذاب وجدان گرفتم به من ددی میگفتند
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
- ۳.۵k
- ۲۸ تیر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط