{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقدیم ب خودم ک هیچکی تاحالا واسم گل نخریده

تقدیم ب خودم ک هیچکی تاحالا واسم گل نخریده
دیدگاه ها (۱)

مگه داریم چنین فرد خاااااااصصصصصصیییییییینهعععععععععععع

اخی چ خوشکلهچ رنگ هاییخدایا ب بزرگی و کرمت شکررررررر

خلاقیت.نقاشی سه بعدی

حسم ، وقتی ک دختر خوشگلم واسم گل میخره: ...

مواظب باشید.. ی وقت از خنده زیاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط