مطمئنم یکی میگفت مثل خواهر برادرن😔🎀.
مطمئنم یکی میگفت مثل خواهر برادرن😔🎀.
درسته شین سوکوکو شیپشون باحاله
ولی ولی
من درسته گی و ژانر بی ال رو دوست دارم
اما همچنان طرفدار استریت هم هستم
رابطه ی جذابی عه.
کلا با هیچ گرایشی مشکلی ندارم (پدوفیلا رو بیمار درنظر میگیرم)
خودمم بایسکشوال ام.
درسته شین سوکوکو شیپشون باحاله
ولی ولی
من درسته گی و ژانر بی ال رو دوست دارم
اما همچنان طرفدار استریت هم هستم
رابطه ی جذابی عه.
کلا با هیچ گرایشی مشکلی ندارم (پدوفیلا رو بیمار درنظر میگیرم)
خودمم بایسکشوال ام.
- ۲۱۵
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط