خواهشا ازبوسه و آغوش و لب حرفی نزن.. شاعری بی جنبه ام یکب
خواهشا ازبوسه و آغوش و لب حرفی نزن.. شاعری بی جنبه ام یکباره بوست می کنم..
- ۸۴۲
- ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط