{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ن اجی

ن اجی
ما پسرامون حرومـ نمیکنیم😂
برو جای دیگـ خواستگاری کن
دیدگاه ها (۴)

#دوپــــینگ

خدا هیچکس و عقده دار شوهر نکنه😂

شب میخوابن صب پامیشن میگن ازمون خواستگاری شده؟؟

سانی گوه خوردم

#شعر ✨گر چه مستیم و خرابیم چو شب‌های دگرباز کن ساقی مجلس سر ...

رُو سَر بِنِه به بالین، تنها مرا رها کن؛تَرکِ منِ خرابِ شب‌گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط