زندگی می گذرد، اینکه تو باشی بهتر...
زندگی می گذرد، اینکه تو باشی بهتر...
تو که باشی به همین حول و حواشی بهتر !
تو بیایی به کنارم به سخاوت ،پُرِ مهر
عطر خود را به تن شهر بپاشی بهتر...
نقش چشمان تو زیبایی این کوچه شود
خنده ات حک شده بر مرمر و کاشی بهتر ..
گله مندم من از آن رفتن و دیر آمدنت
لحظه ی آمدنت خسته نباشی، بهتر..
آدمک ها همه خوبند و ترا می بخشند
تو بدانی که از این ایل و قماشی بهتر..
نه نمی پرسم از این خانه چرا دور شدی
و بهانه تو برایم نتراشی بهتر...
عمرمان سر شده وقت گله و نفرین نیست
زندگی می گذرد اینکه تو باشی بهتر!
#ارس_آرامی
تو که باشی به همین حول و حواشی بهتر !
تو بیایی به کنارم به سخاوت ،پُرِ مهر
عطر خود را به تن شهر بپاشی بهتر...
نقش چشمان تو زیبایی این کوچه شود
خنده ات حک شده بر مرمر و کاشی بهتر ..
گله مندم من از آن رفتن و دیر آمدنت
لحظه ی آمدنت خسته نباشی، بهتر..
آدمک ها همه خوبند و ترا می بخشند
تو بدانی که از این ایل و قماشی بهتر..
نه نمی پرسم از این خانه چرا دور شدی
و بهانه تو برایم نتراشی بهتر...
عمرمان سر شده وقت گله و نفرین نیست
زندگی می گذرد اینکه تو باشی بهتر!
#ارس_آرامی
- ۴۲۸
- ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط