{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خخخ والا...انووب اخاف احط صورتی هم اتبوگونه@-@

خخخ والا...انووب اخاف احط صورتی هم اتبوگونه@-@
دیدگاه ها (۳۷)

هللله والله حی الله خخخخ نمس

خخخخخ خطیه هلکان الولید😂

گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . . دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَ...

والا هرکی صورتی دوست داره که پیکمی نیست 🎀💎✨️

︶ ⏝ ︶ ୨୧ ︶ ⏝ ︶ ゛💘 ˎˊ˗ : خبخب اومدم به سوالتون جواب بدمممبه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط