{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کیا الان تو خیابونن ما هستیم

کیا الان تو خیابونن ما هستیم
از دست این زلزله امشب تو ماشین میخوابیم
دیدگاه ها (۱)

کریسمس مبارک

حیوان آزاری 🚫 🚫

بچه ها !الان زلزله ۴/۶ ریشته ای اومد منو صندلیم در اوج اهنگ ...

ادیت ماشین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط