بعضی وقتها دوست دارم کلا ساکت بمونم و هیچی نگم ، چون هی
بعضی وقتها دوست دارم کلا ساکت بمونم و هیچی نگم ، چون هیچ کلمهای نمیتونه چیزی که تو قلبم و ذهنم میگذره رو توضیح بده ..
- ۱۳۵
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط