{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فالو کنید این عشقمو درسته همش دعوا میکنیم ولی واقعا هیچ و

فالو کنید این عشقمو درسته همش دعوا میکنیم ولی واقعا هیچ وقت فاز همو درک نکردیم
@Oblomovisme
دیدگاه ها (۷)

ج ناشناسودف فرزندم بیا ببینمت شاعر

ج ناشناس فدات شم دونسنگم

ماهی سگ توی روحت لعنتی چرا اسم منو اوردی😂😂😂😂

مارک و هه چان چه گوگولی بودن

✲ جوری که حالشون کنار هم خوب بودوهمو درک میکردن... 🥲🤏🏼.این س...

زیر این پست«🤍» کامنت کنید شات کنیم هموᘞ๋ ࣪ ˖ ˚ ۪ آمارت مهم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط