گفت:چرا دلت گرفته؟!
گفت:چرا دلت گرفته؟!
گفتم:نمیدونم
گفت:دل که بی خود نمی گیره!
گفتم:چرا .. دلی که بی صاحب باشه میگیره
خود و بی خود ..
وقت و بی وقت ...
گفتم:نمیدونم
گفت:دل که بی خود نمی گیره!
گفتم:چرا .. دلی که بی صاحب باشه میگیره
خود و بی خود ..
وقت و بی وقت ...
- ۱.۹k
- ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط