{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من چرا تنها شدم..!!!

من چرا تنها شدم..!!!
دیدگاه ها (۱)

اخه چرا‌..؟؟

آخه چرا..؟؟؟

چقدر هوا هوای آمدنت نیست..!!!

زندان انها خواهید بود.....

هعیییییESFP شدم اونم چه ایسفپی ESFP_a شدم💛

خوشحال شدم باهاتون آشنا شدم و خدانگهدار

هوامو نداشتی، هوایی شدم، چه کابوس بی انتهایی شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط