{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی هست بحــــــــرفیم عــــــــایـــــــا؟؟!!

کسی هست بحــــــــرفیم عــــــــایـــــــا؟؟!!
دلگیــــــــرم(:(
دیدگاه ها (۹)

یه روز بدون من..با فکر من..سرمیکنی..

از کی؟؟؟؟!!!!

خداحافظ..تک بوق..تماسی که قطع..و اشکایی که بیصدا جاری شد):)

وای ناخونای خوشگلم..وای ناخونای عزیزم ..وای خدا همشون کوتاه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط