{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از ما که گذشت رفیق، از تو ام میگذره...هه😏 😏 😏 😏

از ما که گذشت رفیق، از تو ام میگذره...هه😏 😏 😏 😏
دیدگاه ها (۱)

اگه😭 😭 کردی❤ کن...

رفیق یعنی همین...

دوست دارم نگیییییییییین جونممممم

بیخیال رفیق میگذره...)❤️

میگذره...#گذشت #ایران #جنگ_رمضان #سختی #زندگی #غم #شادی #موب...

تا اینجاش که خیلی زود گذشتاز اینجا به بعدش زودتر میگذره !!!ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط