کجایی...؟
کجایی...؟
فقط یک کلمه نیست!!
گاهی...
کجایی؟
یعنی چرا سراغم نمیای...؟
چیکار میکنی...؟
چرا نیستی...؟
دلم تنــــــگ شده...
فقط یک کلمه نیست!!
گاهی...
کجایی؟
یعنی چرا سراغم نمیای...؟
چیکار میکنی...؟
چرا نیستی...؟
دلم تنــــــگ شده...
- ۱.۹k
- ۱۷ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط