{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه خبره😯 😎

چه خبره😯 😎
دیدگاه ها (۲۱)

من که یه خط رو توی سه صفه می نوشتم😅

بیا مجید خیانتکار از عاب در اومد 😅

کی دکمه هاتو باز میکنه وقتی منو نداری😭 مجیییییید😣 😭

😭 😭 😭 وه وه 😭 ووووو 😭 وه وه😭

چرا برخی حتی مورد توهین زبانی دشمن قرار نگرفتند!

معلومه اینجا چه خبره ؟فاککککک

یه خبره بدددهیسونگ رفتتتت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط