{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این ادما ارزش ندارن برای خودت زندگی کن

این ادما ارزش ندارن برای خودت زندگی کن
دیدگاه ها (۱)

توی این خونه صفای دیگه ای داره

😂😂

دقیقا

همیشه خودت باش

تو مهمترین فرد زندگی ات هستی!قبل از هر اولویت دیگریبرای خودت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط